fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Att vara hundägare

Kategori: Allmänt

har varit på en kurs som jag tycker alla hundägare borde gå... Vi har fått så mångabra tips som man har non att bolla med om vad man borde göra med beteenden man inte vill ha. Ska till samma grej på torsta då ska vi köra lydnad o få lite mer tips....
 
Jag får fan aldrig blogga i fred. det är fan altid ska du med, du måste göra det är så jävla jobbigt... nä får sticka ut innan tjatet blir för mycke...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: