fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Städa

Kategori: Allmänt

sitter och lyssnar på Carolines Bön med sabaton och ska aldeles strax börja städa. Har ätit idag och det är bara mest för att jag ska dricka på festivalen ikväll. Har badat B han tyckte inte alls att de va roligt men nu måste jag värkligen sätta igång o städa innan syrran och alla mina kompisar kommer och vi ska sitta och vara lite sociala och dricka sen ska vi ut på stan och kolla runt lite.... sen blir det väl att jag ska lysna på lite musik med V får se om non annan oxå vill följa med.
 
hoppas att alla andra oxå har haft en lika fin dag som jag har haft ^^.

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Jag har träffat en gammal vän vilket har varit skitkul! :)

    2012-07-27 | 23:37:01
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: