fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Day two and Day three

Kategori: Allmänt

Tar och skriver två frågor i rad så har jag kommit i kapp. 
 
2.What is your MAIN reason for wanting to lose weight? (Be honest.)
Min mamma och styvfar kalla mig tjock när jag träna som mäst och vägde 59kg. Dom orden har jag aldrig lyckats få ut ur huvet. Så även om dom tycker att min vikt är bra så kan jag inte få ut rösten som säger att jag är tjock. Sen har jag en massa saker som triggar mitt beteende.  Så kan nog inte säga helt ärligt varför. Tror att de e för att jag vill göra min mamma stålt.
3.Do you count calories? What is your daily calorie goal/allowance?
Jag räknaar inte kalorier. Jag gjorde de när jag var yngre och de var de som gjorde att jag åkte fast. Jag försöker att alltid äta ur samma skål så jag vet hur mycke jag äter.
 
Är typ glad. H ska iväg i några dagar då han inte kan höra av sig till mig och på not sätt så känns de så jävla gött att slippa hans mess. Han vill ha mig nära men nästa stund så puttar han bort mig igen så kommer att bli gött att slippa de.
 
Har snackat med syrran idag och de värkar som att hon vill att jag ska ha ett förhållande och de vill inte jag. Fattar inte varför allt alltid måste vara så jävla svårt och kompliserat. Kan de inte bara vara lätt för en gång skull. Fan ge mig bara lite tid. Önskar bara att jag hade kunnat få lite tid... Det är de ända jag hade velat ha.
 

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Man ska aldrig ge sig in i ett förhållande för att andra vill det. :)

    2012-07-23 | 13:00:21
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: