fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Day eight and Day nine

Kategori: Allmänt

8. Name 5 things you like about your body (you can do it) and the one body part you’d like to change the most.
Det är grynt svårt att säga vad jag gillar för då känner jag mig bara som en tjockis.
Varför känner jag mig som en tjockis jo för att nr.
1 på min lista är mina ögon
2. handleder
3.mina tattueringar
4.mina läppar
5.vet inte.....
 
Det jag vill ändra mest är min mage den stör mig mäst. Vill ha en fin mage som mina pojkar vill mysa med.
H kallade ju mig fet och V sa att han älskade mig mer ju mindre jag blir så.....
 
 
9.What is your favourite food, healthy or unhealthy.
nu kommer jag att va mega tjock men jag äter det inte så ofta och därför jag älskard de. favorit mat är älgkebab med lingonsylt hälst av allt från Balder. Älskar mina kära norrlänningar dom gör den bästa kebaben någonsin.
 
(Den bästa bilden jag kunde hitta på google)
 
skäms över att jag äter de men jag tycker att de e gott.

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Det är ungefär som att jag tycker om amerikanska pannkakor. Inte mycket att vara stolt över det heller.. Måånga kcal i det.. :) VI har alla våra svagheter!

    2012-07-29 | 00:40:20
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: