fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

[RUBRIK]

Kategori: Allmänt

Fan vad jag känner mig värdelös. Jag förtjänar inte att ha människor som tycker om mig, jag förtjänar inte att få spendera mitt liv innomhus. Jag hade inte velat not hällre en att bara försvinna.
 
Jag vet om att jag gör så här när de blir för mycke men jag vet oxå att jag inte kan springa i all evighet. Men jag vill inte vända mig om och behöva se vad det är som jagar mig. Har en massa jävla demoner som stryper mig och jag har panik. Jag hatar mig själv.
Vill inget hällre en att ta en kniv och skära upp mina armar bara så jag slipper allt skit.
 
Känns som att jag står på jordens ände och att jag kommer att trilla över kanten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: