fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Day one

Kategori: Allmänt

1. How tall are you, what do you currently weigh, and what do you hope to weigh after the 60 days?
 
Jag är 1.65lång, jag väger 53,9 och jag hoppas på att jag har not mitt nästa mål inom 60dagar. Det är ett fullt möjligt mål för det är bara typ 3kg men jag har fasnat på 53,1 och gå upp igen så hoppas på att jag kan bryta den gränsen och komma under den gränsen.
 
Hade lackt mig tidigt igår för jag var så jävla trött och jag palla värkligen inte att vara vaken. Men fick inte sova specielt länge. Fick sova typ 4timmar så va ganska grinig resten av dangen om jag ska vara ärlig.
Messa lite med H men palla inte så mycke me tanke på hur trött jag var så gick o la mig ganska tidigt.
 
Men innan jag gick och la mig idag så han jag och ve iväg för att köpa allt vi behöver till den nya vovven. Kommer snart att få hem han, så är så glad att vi har saker hemma och inte behöver köpa så mycke saker utan att de mästa redan finns hemma.
 
Utmaningen:
Finns bara en dag kvar på den här veckan men ska försöka att komma ner till 53,3kg och jag ska sluta vara bessat av H. Känner att det har blivigt för mycke som krettsar runt han och de e inte likt mig. Så lämmnar nog han ifred tills han hör av sig. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: