fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Datan sa hej till golvet :S

Kategori: Allmänt

Om någon undrar så kommer jag inte kunna skriva något på bloggen på ett tag för min data trilla i golvet så den e sönder.... :( 
 
Somnade jätte tidigt i förregår och vakna av en hög smäll. Satte mig upp i sänge fråga va det var som hade hänt och fick svaret att datan hade trillat ner från skrivbordet och min reaktion på detta var ja ha nu gick den datan sönder fan oxå. Så igår så balla datan ur helt. Jag bara fan oxå.
 
Var hos min syrra igår så de gick väl rakt åt skogen igår. Vi bakade bullar och tårta. Sen åt vi mat oxå. Så det blev nog väldigt för mycke.
 
Idag ska jag göra sista provet på min spanska för de här steget så jag hoppas att det går bra.... Är lite nojig över att de inte kommer att gå bra men de är jag åandra sidan alltid...
 
Det som suger så hårt dena veckan är att jag inte kan tröna över huvetaget dena veckan. Har dragit på mig en förkylning som har satt sig i mina muskler.... Det är så irriterande... 
 
Kommer i alla fall ha fult upp att göra imorgon ska först och främst lämna tillbaka min brors Ipad som jag lånat över dagen så jag kan göra min spanska.... Sen ska jag tillbax till stan och hämta H och så ska vi tillbax till typ samma ställe fast 3portar bort till min syrra. Vi ska ha en filmkväll så ska vi "sova över" tror bara inte att vi kommer att sova så jätte mycke.... Men vi får väl se om min kära syrra har rätt. Hon påstår ju att jag är småkär i H och jag påstår att jag inte är det. 
 
Vi ser lite olika på saker och kärlek är värkligen en sån sak vi ser jätte olika på..
 
Men de gör väl alla människor.... Hoppas ni har de bra och jag kommer att läsa era bloggar även om jag inte alltid kommer att kunna komentera men hoppas det går bra för er fram tills vi hörs igen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: