fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

jag är tock och äcklig

Kategori: Allmänt

Fy fan vad jag hatar mig själv. jag hatar de jag ser o det vågen visar. Jag tappar kontrollen hela tiden och jag skiter i de jag stoppar i mig. Hur fan kan jag göra så här mot mig sälv?
Ska ut och bränna och måste fixa maten. Kan inte bara äta och hoppas på de bästa.

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    jag har också hamnat i en STOR svacka. Jag har gått upp flera kilo, det vet jag. Jag hatar mig själv..

    2012-07-10 | 16:40:19
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: