fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Day six and Day seven

Kategori: Allmänt

6. Have you ever been overweight or underweight?
jag har varit både under viktig och över viktig nu senast jag var överviktig så var jag som tjockast. jag vägde 86kg. fick sån ångest när jag såg att jag vägde 6kg mer en V. det sjukaste av allt var att jag såg det inte själv jag såg inte hur fet jag var när jag såg mig själv. när jag väl fick panik så slutade jag nästan att äta helt. skämdes fruktansvärt över vad jag hade gjort mot mig själv.
 
7. Do your friends and family know you are trying to lose weight?
nä, alla tror att jag försöker att gå upp i vikt... vilket är irroniskt. Det är bara syrran och pappa som vet att jag har en äs, mamma och mormor misstänker bara att jag har det.
 
var och hämta valpen igår och idag har jag haft fullt upp. först var jag hos mamma med valpen. Var där hela förmidagne och ´kvällen spendera jag med syrran och en killkompis. vi satt och fika på stan och valpen var så duktig och satt på en egen stol och sov. Har ju vatt fullt upp hela dagen så inte så konstigt att han var trött. men så fort han kom hem så ville han inget annat en att leka med B. så när de var sovdax så ville han värkligen inte lägga sig så han har suttit och pippit. men han sommna tillslut. Han kommer nog att få sova i sin "bur" tills hans tänder har kommitut helt så han inte får för sig att tugga på saker han inte ska tugga på.
 
maten idag hr gått helt åt skogen. vägde tydligen 55,5 enligt mammas våg men tror inte not på den.... sen börja mamma med att försöka proppa i mig en massa mat och sen åkte jag ju till syrran och då skulle vi ju äta änu mer en va jag redan gjort så imon lär jag ju väga ett ton.
 
imon är de bra att dra ner på festivalen och dricka öl :) men hela förmidagen kommer jag ju att spendera med att springa upp och ner för trappor med valpen och städa så hoppas att jag förbräller lite då i alla fall.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: