fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Frågor och dagar jag har missat...

Kategori: Allmänt

Förlåt att jag inte har skrivigt på ett par dagar men jag var tvungen att ta hand om min mormor för hon blev sjuk och ingen annan kunde hjälpa henne. Tycker det är ironiskt. Jag är den som bor längst bort och ändå så är de jag som måste släppa allt och ta hand om henne. Ta det inte på fel sätt jag älskar min mormor men tycker det är sjukt att det bara jag som värkar bry mig.
 
Har i alla fall fått en filmkväll me syrran. Vi åt löjligt mycke mat och drack öl. Vi skulle ha haft en efterfest hemma men det blev inte så för killarna hamna i bråk i DK. Jag o syrran kolla på scream 4 och when the hills run red. Scream är scream man vet vad man får.
When the hills run red var så jävla seg...
Och som vanligt så handla vårt prat om allt drama som gör att hela ens värld handlar upp och ner. Sen så handlade typ allt om killar förhållanden och allt vad de inne fattar.
Syrran har non fasination med H så jag värkar inte vara den enda i alla fall. Vill mysa med H men de kommer nog alldrig att bli av. Vi har båda för mycke jävla skit för oss. De är synd....
 
 
FRÅGA TILL ER: Har någon non gång sakt not ni bara inte kan glömma?
 
Kan inte släppa orden "ju mindre det finns av dig, ju mer älskar jag dig."
 
 
15. What is your favourite kind of exercise?
Älskar att boxas och vara ute med hundarna. Men det är så gött att få röra sig när man väl kommer igång vill säga.
 
14. Do you ever allow yourself a “rest day” from exercise or a “cheat day” from your diet?
Mina mat vanor e alltid lika dana dom går upp och ner och jag ger mig själv inga planerade "rest day."
 
13. Is your diet ever negatively influenced by your friends? Do they pressure/tempt you to eat unhealthy food?
Mina vänner ska tvunget alltid fika så man kan säga att jag alltid "måste" äta en massa saker som jag inte borde. Sen e jag med syrran så matar hon mig för att jag är för smal... suck.
 
12. What are your friend’s eating habits like?
Dom flästa av mina vänner är kockar och på de så kommer jag från en stad där fikan är jättestor grej. Så det blir mycke mat o fika när man är med dom.
 
11. What are your family’s eating habits like?
Måste äta en gång om dan för de e de enda gången vi äter tillsammans annars så gör var och en sin mat och sköter sig själv....
 
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Jag provade en jacka idag på H&M i stl 34 och tyckte att den satt bra. Pojkvännen bad mig prova en i stl 36 för han tyckte att den satt för tajt över brösten. Han sa "det är inte att du har misslyckat med din bantning, det är att du fortfarande har bröst och ska ju kunna ha nåt under".

    Jag hör bara att jag måste gå ner mer.

    2012-08-09 | 20:47:24
    Bloggadress: http://wannahealthylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: