fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Familj

Kategori: Allmänt

Så idag har jag köpt min lilla vovve. Han är vit/blå och jag får han om två veckor. Jag är så glad. Träningen har gått trögt inte för att jag inte orkar utan att mitt blodtryck bråkar hella tiden bråkar med mig. Men jag gör mitt bästa.
 
Av non anledning så kan jag inte släppa H. Jag är inte kär i han eller not sånt men jag saknar att vara med han och kolla på film och mysa. Vi har ett lite udda förhållande och V är lite sotis men han vill inte säga att han är sotis tycker det är jätte roligt. Ja jag är skade glad ibland.
 
Hade velat vara fin och smal så mina pojkar hade tyckt att jag vatt snygg.
 
Imon ska jag till syrran och vi ska dricka öl. Inte ofta jag dricker men ibland så.
Jag är tjock väger fan 55kg igen fy fan va äkligt. Jag har inte vägt de sen april!!! Gud ska tvinga V att sätta mig på bantning. För uppenbarligen så klarar jag de inte själv.
Hatar mig själv. Ville inte ställa mig på vågen för jag viste att jag hade gått upp en massa.
 Men ska bli väldigt roligt att vara med min lilla syrra och vill se hur det har gått med hennes bantning. Hoppas att det har gått bättre för henne en för mig.  Jag är så misslyckad.... SUCK.
Hade velat ha så här finna ben....

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Jag önskar att jag också kunde vara någon som pojkar tycker om...:(

    2012-07-11 | 16:21:58
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se
  • 39 kilo säger:

    Hej ^___^ Har gjort en liten utmaning på bloggen, där man varje vecka ska försöka klara av små hälsosamma mål, samt svara på en fråga om dagen (som 30 små frågor ungefär, för att lära känna dig mer genom bloggen). Jag skriver det här för att jag tänkte att du kanske kunde vara intresserad :) Du kan läsa mer genom länken här, http://forthesimplehearts.blogg.se/2012/july/week-one.html och är du intresserad men inte förstår så mycket så är det bara att fråga! Kram ♥

    2012-07-20 | 06:29:06
    Bloggadress: http://forthesimplehearts.blogg.se

Kommentera inlägget här: