fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

det sura äpplet.

Kategori: Allmänt

så nu var skolan igång igen...  Kommer att ha matte var dag typ. Jag vet inte om jag e dum i huvet men mate e skit svårt. Men måste ha maten så jag kan ta mig in på högskolan.
 
Så nu e de inte bara maten jag måste klara av. Är så jävla närvös över att jag måste lyckas att ta mig in till nästa termin. Anledningen att jag säger att jag måste lyckas ta mig in är att jag inte har råd att göra min maamma besviken igen. 
Jag vet om att jag konstant söker bekreftelse av min mamma och det är nog för att jag inte fick bo med henne medans mina andra syskon fick de. Jag bodde hos min mormor så jag vet att hon älskar mig för jag e hennes beby. Jag är allas beby för jag e yngst. Men av non jävla anledning så har dom högst förväntningar på mig. Så nu är det bara att bita i de sura äpplet o sätta näsan i skolböckerna.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: