fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

över annalysera

Kategori: Allmänt

Så nu har V köpt en ny data till sig men jag får låna den :).
 
Va ju med min lilla syrra och H igår. Vi kolla på film och drack öl och jag får väl erkänna att jag åt lite oxå.
Vi hade skit roligt och de vaar så jävla mysigt att kolla på film med H igen. Har ju fan inte gjort de på en evighet.
 
Hur som hälst så var jag hemma hos syrran idag igen. Så frågar hon om jag gillar H. Svarade ärligt och sa ja. Hon jag förstår det såg att ni satt och höll hand typ hela kvällen. Sen blev hon sur att jag hade gått ut i köket med han hon trodde att vi vatt där ute och strulat. Grejen va den att jag hade blitt sne för not han sakt.
 
Men jag berätta för henne att vi hade strulat lite och då började hon flippa helt. Hon fråga om jag gilla han och om det skulle bli not mellan oss. Det kom en hel ström med jobbiga frågor som jag inte palla att fundera på just nu. Pallar inte att ha förhållanden. pallar inte med allt drama föredrar att bara ha lite roligt och se hur roligt man kan ha. Varför ska jag börja ställa en massa frågor som jag inte vill ha svar på.
Jag vill inte att det ska bli not mer mella oss en att vi ska ha lite roligt med varandra.
Pallar inte ha not stort.
Pallar inte med en massa svåra frågor.
 
Just nu är jag bara trött och tycke att det är jobbigt.
Igår tyckte jag att det var så jävla skönt.
Ångrar fan inte not jag gjorde.
 Blev sur att min syrra var tvungen att förstöra det för mig med hennes skit... suck men fattar varför hon gör de.
Hoppas på att de inte tar ett halv år till innan jag o H hittar på not nytt...

Kommentarer

  • 39 kilo säger:

    re: åh, vad fint! har du bestämt vad du vill göra under veckans utmaning den här veckan? Och dagens fråga du kan svara på (om du vill) som ett inlägg i din blogg är: Day one: How tall are you, what do you currently weigh, and what do you hope to weigh after the 60 days? (Be realistic).

    (om du inte orkar svara på frågorna i bloggen så räcker det med själva utmaningsdelen, frågorna är egentligen bara till för att lära känna personen bakom bloggen lite mer :D♥) Och du får gärna låna bilden ifall du vill det, du behöver inte länka tillbaka eller något, utmaningen handlar ju bara om att du ska bli bättre och klara målen du sätter :D



    förresten, är det okej om jag länkar till dig i inlägget? glömde bort att fråga. säg till i sådana fall om du inte vill det ♥

    2012-07-21 | 03:16:24
    Bloggadress: http://forthesimplehearts.blogg.se

Kommentera inlägget här: