fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Förlåt att jag inte kunnat skriv

Kategori: Allmänt

Jag är arg och sur över att jag aldrig får lov till att sitta vid min dator och skriva ett par meningar i min blogg. Att V hela tiden sitter på sin jävla fb är helt ok men så fort jag ska sätta mig vid den jävla datan då blir det brottom till fan allt. BlIr så jävla trött på det.
Suck....
 
 
Jaja jag var på Karnival med syrran för typ två dagar sen. Det var så jävla roligt att åka Tornado igen som vi brukade göra när vi var små. Vi kom oxå på varför det är så jävla roligt att åka den. SYREBRIST ^^. Gud vi satt och skratta under hela tiden och vi fick ingen luft, men vi skratta endå... Sen när vi äntligen kunde andas igen så närkte vi vilken billig fylla vi hade fått. Sen gick vi och åt jag tog ett grekisktgrillspett och en bulle och öl till de. Sen sprang vi rundor för att hitta något vi ville köpa. Jag hitta ett par skor jag hade velat köpa till V men dom hade inte rätt storlek :(. Men fick syrran att köpa dom till sin kille. Dom var ju så jävla snygga. Så då blev det att vi sprang runt i en stad som vi inte kände till och försökte hitta en bankomat. Det gick ju sådär men gud va roligt vi hadde. Syrran tycker att det tydligen är roligt att vara med mig för att jag älskar att ha roligt -_- jag förstår inte alls vad hon menar 0_o.
Men när vi entligen hitta non stans att ta ut pengar så blev det skor, öl och mer mat. Jag hamnade säkert på 4000+cal. Hade så jävla dåligt samvete dan efter men de hjälpte inte att jag har instälningen:
SKIT SAMMA JAG ÄR ENDÅ FET.
Så tar jag ju och äter en massa. blir bara besviken på mig själv. Men det lår ju inte bli bättre idag. Hatar att ha en massa folk hemma blir alltid att jag äter mer en vad jag borde och det värsta är att jag vet bättre. Har inte vågat ställa mig på vågen på typ 3-4 dagar.
 
Jaja nu får jag sticka innan dom blir tokiga på mig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: