fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Hem

Kategori: Allmänt

så nu sitter på centralen och väntar på tåget som borde komma vilken stund som hälst. Har gjort en massa saker som jag inte borde göra men jaghar haft de hur trevligt som hälst... har o syrran satt på hyllan och drack öl, snacka och tog en massa bilder.... har kommit på helt själv att vi är lävligt söta tillsammans.
 
har ätit och kommer att äta en massa som jag inte   jag inte borden men alla gör vi fel non gång.  får ta och tycka synd om mig själv och tycka att jag e tjock imon....
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: