fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Day ten

Kategori: Allmänt

10. Do you eat breakfast? What do you usually have?
Jag äter aldrig frukost det kan nog bero på att jag aldrig är vaken så tidigt att jag kan äta de. Men skulle jag få för mig att äta frukost så hade jag nog valt en riktigt tjockis frukost.
typ
full english: utan blodkorv
eller
colombiansk calentado:
 
Samma typ av frukost.
Samma typ av mat som man bara blir tjock av men tror att jag hade valt en sån frukost om jag skulle äta de.
 
Undrar om jag är konstig som bara gillar fet mat....
 
 
 
Vågen visade 54kg. Sabbade de jävligt fort. Känns som att jag inte gjort not annat en att äta idag. Ok nu ljög jag... Har ätit och mått illa hela dagen. Har legat i sängen för att jag inte har mått som jag borde.
 
Imorgon ska jag till syrran. Vi ska fika ute på gräsmattan snacka skit och hoppas på att allt löser sig. Tjejer borde inte ha TJEJKOMPISAR.... Det blir alltid för mycke drama.
 
Sen så "hatar" jag min syrra. Varför ska hon alltid göra en stor grej av allt. hon fråga om H hade hört av sig en och om han kom hem idag. Sen fråga hon om jag vill att han ska höra av sig eller om jag bara vill vara kompisar eller mer....
 
Hur fan ska jag veta not av detta. En del av mig vill att vi ska hitta på not umgås mysa göra allt vi brukade göra och den andra vill bara skita i allt bara för att jag pallar inte med "vill ha dig nära & nä ha inte tid" Fan!!!
Varför hamnar vi alltid på de här ämnet??
Varför är tjejer alltid bessata av att killar ska tycka om en. Fan jag hatar att vara som alla andra.
nu ska jag sticka huvet i sanden och fan inte messa H.
 
Strävar alla tjejer efter att vara i ett förhållande?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: