fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Har vi ingen gräns???

Kategori: Allmänt

Jag fattar inte varför starka tjejer inte kan vara tillräckligt smarta och lämna sina killar när dom misshandlar dom. Jag vet om att det är jätte jobbigt men ibland kan jag inte hjälpa att ställa mig själv frågan
"Har vi som tjejer ingen gräns??"
t.ex. Min mamma valde att gifte sig med en alkolist och nu anser hon att hon måste leva med en man som kallar henne en massa dumma saker.
En av mina bästa vänner är lika dan hon tror blint på vad hennes pojkvänner säger och även när hon får reda på att dom ljuger så gör hon bara en massa ursäkter för de hella tiden. 
Och de som känns jobbigas är att detta är jävligt smarta tjejer.
 
Nu har min älskade lilla syrra hamnat i samma träsk. Jag blir sur för min syrra är så jävla självständig och hon låter hennes pojkvän att ta alla hennes vänner ifrån henne och hon bara står och kollar på och säger jag kan säkert byggavårt förhållande på misstro och endå vara lyckliga.
Jag stog och viste inte riktigt var jag skulle säga. Fattade inte hur hon kunnd stå och inte göra något åt att hennes kille hade snckat skit om henne till alla hennes kompisar och att dom tror honom de fattar jag inte häller. Är så sur på han att han hela tiden tar allt hon vill ha ifrån henne. Man ska inte göra så mot non man älskar.
 
Kärleken gören fan inte bara blind utan både bilnd, döv och dum.
 
Jag vet om att jag själv har varit där men va fan!!!
Är irriterande att vi blir som små valpar när de kommer till killar.
 
Hoppas att ni sötiasa har det bra och att de går bra med maten <3

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Det finns killar som inte håller på så faktiskt. Alla killar är inte dumma lika så som att alla tjejer inte är dumma. Men jag vet verkligen vad du menar, jag har varit i samma träsk och gjort ursäkter till varför mitt ex har gjort vissa saker när jag nu undrar hur jag tänkte. Det gäller bara att man hittar rätt person, om inte så klarar man sig bra själv. :)

    2012-07-13 | 17:40:42
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: