fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

ny tab

Kategori: Allmänt

yeey jagär så jävla glad att jag äntligen har fåtthem min tab. så nu kan jag blogga  när jag vill och känner för de... hihi va glad man kan bli för not så litet...
Dom senasta dagarna har bara varit skit för mig , maten har varit för mycke och typ bara hämtmat. är så inte nöjd med mig själv. Sen på allt så märkte jag att jag värkligen inte kan träna . pallade  mig bara igenom halva boxningsträningen o  de suger som fan att jag vet om att jag borde klara de men de gör jag verkligen  hatar min kropp.
 
idag ska jag till syrran igen hon saknar mig... sa till henne att jag kommer till henne på kvällen skuulle äta not innan så slipper jag äta hos henne. så de e ju bra i alla fall. hoppas att jagkan hålla mig till att inte äta mer idag... Måste ju ha non form av själv kontroll. Varför ska de vara så jävla svårt ibland?
måste snart börja dricka mer vatten och Te... Kan inte hålla på att stoppa i mig en massa mat som jag inte behöver.
 
älskar er alla hoppas de går bra för er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: