fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Day four and Day five

Kategori: Allmänt

4. Do you work out? How many times a week?
går var dag med min hund. sen så boxas jag i alla fall två dagar i veckan men kan nog erkänna att jag fuskat en del med träningen på senaste tidan så fy på mig och jag ska skärpa mig för min egen skull.
 
5. Is there any specific event you want to lose the weight for?
Nej, jag har inget specelt jag vill bli smal till.
 
yeey ska hämta min lille pojk idag är så jävla glad. sen kommer jag ha fult upp med att springa upp och ner för trappan och lära den lille att man ska kissa ute och inte inne.
 
tidigere idag gjorde jag bland de jobbigaste som finns... jag var nere på stranden och sola.... Fatta va jobbigt de kändes. känndes som att alla stirra på mig. men var tvungen att försöka göra de "normalt" folk gör. vill fan aldrig mer behöva göra om de. vill aldrig mer behöva vara på stranden och vara tjock. vill vara smal och fin. inte ett vandrande fläsk berg.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: