fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

55,3kg

Kategori: Allmänt

Trode dagen skulle vara bättre. Jag trode jag skulle bli gladare men istället är jag bara ledsen. Jag är "glad" att jag har not ett av mina delmål men den här dagen har bara varit skit. Fattar inte varför jag får skit för saker andra har gjort. Va kan jag göra åt saken, att non annan har sakt att man gör saker man inte gjort. Varför ska jag få skit för det? 

Jag ska bara sluta äta så slippar han mig sen. Är så trött på att bara få skit, har aldrig gjort not annat en att älska dig. En då anklagar du mig bara för att tro de värsta om dig. Varför ska jag tro not när det enda jag behöver göra är att fråga.... Men de kvittar jag kommer aldrig att duga.. Du kommer endå aldrig att vela ha mig. Vem fan tror jag att jag är. är fan inte värd ett skit. Låt mig bar få trilla ner och dö så jag slipper känna....

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: