fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Äntligen hemma...

Kategori: Allmänt

Gud va gött det är att äntligen vara hemma. Har spenderat hela dagen på bussar och tåg känns som att jag har rest kors och tvärs över hela landet. Och det är ju klart att de ska vara problem med tågen så att hälften av alla tågen skulle vara inställda. Suck. Men hade en väldig tur på vägen ner för att hämta Lille Man tåget var bara non minut sent net. Men vägen hem igen gick inte lika bra. Med tanke på att alla snabb tåg var inställda så alla skulle ju med dom andra tågen så vi stog alla som packade sillar. Var tvungen att bära Lille Man så ingen skulle trampa ner han. Bar han i typ 15-20min innan jag fick en plats som Lille Man så han kunde sätta sig ner och äta hade tagit en sån tid med allt resande så var tvungen att köpa mat till han. Tycker inte om att ge han skräpmat. Gör hälre mat hemma men han äter alltid mat kl.17 så då får jag ju fixa not till han oxå.

Jag är ganska nöjd med mitt intag idag. Har ju rest hela dan så har inte haft tid att äta. Men det säger jag ju inte hökt. Hade V fått reda på att jag inte ätit något en så hade han blivigt sur för att jag har ljugit för han. Saningen är att jag pallar inte äta eller dricka för den delen. men lär nog åka på att ta en macka med han sen ikväll. Han tycker att det är mysigt att ta en kopp Te och en macka på kvällen. Ska se om jag kommer undan med bara en kopp Te. Men just nu har jag fastat i 26h. Vi får se hur länge jag slipper äta.

Hoppas alla har det bar där ute....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: