fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Fan Fan Fan

Kategori: Allmänt

Är så sne på mig själv. Att jag är så jävla värdelös! Varför måste jag vara så svag och bara ge efter och börja frossa? tänk om jag bara för en gång skull bara hade kunnat ha lite självkontroll. Men nä då för jag är så jävla värdelös att jag förtjänar fan inte att gå ner not och jag vet om att jag kommer att behöva ta mitt straff imon när jag ställer mig på vågen.... gud vågen kommer att gå sönder imon när jag ställer mig på den... Vill inte måste träna bort de så jag hamnar på +-0....

Kommentarer

  • anonym säger:

    Sv: Kan du vara snäll att kommentera med din blogg adress också?:) Jag förstår vad du menar och tack fina du!<3

    2012-04-29 | 11:06:26
    Bloggadress: http://awayfromthefat.webblogg.se/
  • Linn säger:

    Sv: Ingen fara!:)

    Jo, den kommentaren var lite jobbig att svara på. Jag har skadat mig själv mer än vad jag har skadat hon. Det är klart att don blir ledsen,, hon är ju trots att min mamma..<3 Detsamma fina!<3

    2012-04-29 | 17:39:20
    Bloggadress: http://awayfromthefat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: