fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Hår, hår och mer hår....

Kategori: Allmänt

Dagen börjar ju som vanligt när Lille Man e här. Han kommer in med vilda protester om att jag fortfarande sover. Så man blir ju sjösjuk av allt hoppade i sängen. Så jag hade ju inte mycke mer val en att palla mig upp klockan var ju endå 12. gick in på toa och vägde mig. Suck de snea jävla golvet helt omöjligt att få fram vad det är man väger. Trötna och satte vågen ute i hallen och då visa den 55,5kg så har i alla fall gått ner lite. efter det var det bara att slänga på sig kläder och gå ner på stan och hitta mat. det är inte alltid det lättaste. Ringde mormor för att få prata ut lite och få lite hjälp så jag skulle kunna komma på vad jag skulle göra för mat. Efter mycke om och men så kom vi fram till att jag skulle göra "Albondigas" (det e typ köttbullar) med hemmagjord potatismos. Sen hade jag lovat barnen att jag skulle köpa hem bröd med feta. men men vi åt mat typ 16. fick dåligt samvete över att jag åt förmycke. med tanke på att jag inte räknar kalorier längre så kan jag inte säga hur många kalorier jag stoppar i mig men jag väger min mat så mycke jag bara kan. Min gräns är 200g är mina portioner större en så får jag dåligt samvete. Dagens hamnade på 269g + en skiva bröd.

Va ute på lekplatsen med alla barnen och hunden. Så M och Lille Man lekte klättra och gunga medans jag och S ryckte pälsen på hunden och borsta han. Gud va han fäller vi hade hund hår över alla. Tror inte jag ljuger om jag säger att jag borsta bort halva min hund! Nu ska jag bara bada hunden och städa hela badrummet sen får jag nog ta och springa en tur till i affären. Är en surprise på G.

Sen hoppas jag att jag hinner ta ett träningspass innan dagen tar slut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: