fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Nervös..

Kategori: Allmänt

Jag är nervös, har precis börjat blogga igen och jag är rädd att ni kommer att dömma mig och det vet jag om att det säkert finns non där ute som kommer att göra det. Vet också att det säkert kommer att vara non där ute som stör sig på att jag inte kan stava men jag har dyslexi så gör mitt bästa. Tänkte ha någon stans där jag kan vara helt ärlig med mitt liv. Händer så mycke just nu så behöver non stans där jag kan få ut alla mina tankar och känslor.

Det var länge sen jag fasta så kommer nog fasta i alla fall till kvällsmaten... den e de svåra att slippa undan med tanke på S. Hon vet inte om att jag har problem med mat och jag vill inte riskera att hon tar efter mig så. men vi får se om jag kan komma undan kvällsmaten också.. Önska mig lycka till jag lär ju behöva det.. Har tänkt klara mig på vatten och te. Satsar på minst 20h. Åt en banan med S typ kl.22 så räknar från då och framåt...

Hoppas ni har det bra alla ni som finns där ute...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: