fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Tabbe!!

Kategori: Allmänt

Jag har i alla fall lärt mig en sak... Man ska inte göra en ny blogg när man är trött det är då man gör en massa misstag ^^... Så nu får jag väl försöka igen och hoppas på att det går bättre den här gången.

Det har väl gått så där dom senaste dagarna. min fasta höl bara i typ 19 timmar, så blev lite besviken. V kom hem tidigare en vanligt så klara inte dom 20h jag ville.

Snacka om att den här veckan inte har gått som jag vill. Min kropp pallar inte all stress. Dom närmaste veckorna kommer att vara så jävla tuffa. S ska träffa sin psykolog mins en gång i veckan hennes pappa eller jag måste dit mins varannan gång för att se hur hennes "behandling" går. Vi fick hem papperen från soc idag. Jag börja läsa de vi fick ville inte fortsätta för att jag märkte hur svårt det kommer att bli att få hem min lille man. Det är inte lätt att få hem ett barn när soc mot arbetar en hela tiden. biologiska mamma vet alltid bäst även om mamman inte kan se hans behov.
På allt så har min mamma bestämt sig för att jag inte är "frisk". Jag är tydligen för "smal" så nu ska jag snart på åter besök. för att få reda på vad mina blodprover visar och för att ställa mig på vågen igen. Har jag gått ner så kommer min kära mamma att börja gnälla igen. Jag pallar inte med hennes tjat igen de räckte med tjatet från när jag var yngre och bodde hemma hos henne... Vill inte behöva gå igenom allt en gång till.

Hoppas livet går bättre för er anndra där ute...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: