fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

banta!!!!

Kategori: Allmänt

Måste banta.
Tog på mig ett linne och jag såg ut som en korv i den. Fick sån panik att jag inte kunde ta mig ur linnet. Låter helt sjukt men de gick bara inte. Va tvungen att be V o hjälp att få av mig den. Sa till han att jag inte kunde ha den på mig för att jag är för jävla fet. Han svara att om jag känner så måste jag ju fortsätta att gå ner. Så nu jävlar måste jag gå ner kan inte fortsätta leva mitt liv som jag gör kan inte fortsätta leva mitt liv som ett jävla fetto.
Imon tar jag tag med kraft tag. måste ta tag i vad jag stoppar i mig. Kan inte hålla på att stoppa en massa skit o munnen. Jag kan inte hålla på så här jag blir knäpp. Måste oxå träna mer en va jag gör. Kan inte bara träna boxning. Det recker inte med bara att träna 3 gånger i veckan. Måste jobba mer. Måste nå mina mål snappt. Måste ner till 49,3.
 
NU SKA JAG LYCKAS!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: