fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Dag 1

Kategori: Allmänt

Just nu har jag väldigt ont i magen. Tror att jag har ätit för mycke. men vi kanske ska börja från början. Min så kallade
Frukost: blev bär, müsli, naturell yoghurt och honung
Kvällsmat: kokt potatis, matjessill, gräddfil och gräslök
Macka: Grekisktbröd 50g + 3g smör.
Allt som allt blev det ca.400kcal. räknar något högre för jag vet inte kalorierna i brödet.
ska snart ut och förbränna 400kcal så jag hamnar på +-0 i alla fall.
Måste börja gå ner i vikt. Vill inte vara fet längre. Vill inte vara i den här kroppen längre. Pallat inte känna mig tjockare en alla andra. Vill inte ha ångest över att sätta mig vid matbordet bara för att jag är fetare en alla andra. Vet om att jag äter mindre en dom jag bor med men endå är jag den fetaste av dom.
 
Nä nu får jag sticka ut med hunden och bränna lite.
 
 

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Jag slår vad om att du är jättevacker! <3 puss på dig

    2012-07-02 | 23:18:47
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: