fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

hopplöst

Kategori: Allmänt

Jag har försökt att skriva sen igår men tydligen så är det helt omöjligt. Ena stunden e de så mycke tydligen att göra att jag inte ens får sätta mig i 5min o skriva ett snappt inlägg nästa stund så ska V sitta med sina jävla spel och jag fick inte skicka in de jag skrivigt. Sen när jag entligen får sätta mig vi datan och börjar skriva så ber V mig att jag ska flytta mig för att jag hade tagit hans platts, så när han sätter sig ner så råkar han dra ut sladden och då blev jag skit sur och bara sket i det. jag palla inte starta om datan igen så jag sket i de.
tränade igår. boxningen gick ganska bra fick ett litet blodtrycksfall som gick över ganska fort mina muskler är inte så stela idag som dom var igår så jag är ganska nöjd.
 
Min vikt har gått upp så nu är min vikt 53,7kg. Så jävla irriterande att jag fan inte kan gå ner. kan inte göra något annat en att skita i att äta och de kan jag inte häller för jag har hela tiden en massa folk som säger till mig att jag måste äta eller att jag borde äta. är trött på att äta jag är trött på att vara fet. vill inget hällre en att vara smal.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: