fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Jag suger

Kategori: Allmänt


Jag är fan ta mig sämst. Det gick bra för mig fram tills för typ 10min sen.
In: 582,3kcal
Ut:877kcal
Då låg jag ju på -294,7 men sen va de ju klart att jag skulle förstöra allt med en jävla macka. Fan!!! Kommer inte ha gått ner något.

Jag vill bara krypa under en sten och bli bortglömd. Kommer att flyta ut och krossa hela värden. Jag är för jävla fet vill fan bara bli smal.

Men endå sabbar jag allt för mig själv genom att äta jävla bajs.

hoppas att ni andra är på rätt spår och är duktiga. <3
 

Kommentarer

  • Emma säger:

    Men en enda mackagör inte så mycket, var glad att du inte åt fler! Och du kan träna bort det imorgomn :)

    2012-07-03 | 06:11:28
    Bloggadress: http://dyingtryingcrying.blogg.se
  • mybetterself säger:

    En macka är ändå inte hela världen. Du är duktig ändå! :)

    2012-07-04 | 19:04:44
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: