fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Missbruk

Kategori: Allmänt

jag mår illa. Va ute med hunden och V innan vi gick en långpromenad på typ 6,54 km så förbrände i alla fall 418cal. det är väl bättre en inget men har endå panik.
 
kan vara på grund att jag inte tycker att jag duger och därför puttar bort alla. Messa som fan med H igår så typ mitt i allt så säger han: "Är hos polare och skickar med en snygging." och jag bara jaha hällsa. Han tyckte att jag var dum för han menade mig.
Jag vet om att jag har dåligt själv förtroende men jag tror värkligen inte på att non kan tycka att jag e snygg.
jag känner snarare så här:
Fast jag är inte oskuld då.
 
Jag har alltid haft ett väldigt udda förhålande till H. Saknar att vara med H men av non jävla anledning så slutar de alltid med att vi sover till sammans men endå inte om ni fattar vad jag menar och det känns så jävla udda.
Anledningen till att jag jag tycker att de känns konstigt är att jag normalt sätt inte bara sover med en en kille utan att ha sex me dom.  Sen så hjälper de u inte att killen alltid säger att om jag e nyfiken på han så vet jag var han finns. Hatar missbruk. Hatar alla mina missbruk.
 
Helvete nu vet ni en massa nya saker om mig.
 
Har ni där ute oxå mer en ett missbruk? (ja jag räknar äs som ett missbruk.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: