fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

vet inte vad jag ska skriva

Kategori: Allmänt

Förlåt att jag inte har skrivigt något på typ två dagar. Har bara varit på så dåligt humör och jag ville inte förstöra era dagar med mitt dåliga humör.... Men men man har väl upp och ner gångar.
 
Senare idag ska jag först träna sen ska jag hem och duscha, springa till bussen så jag kan ta mig hem till mamma. Snacka med mamma igår och hon bad mig komma hem till henne för mormor har gjort chili. Jag tänkte bara yeey!!!^^ Älskar mormors chilli. Det innebär att nästa gång jag köper hem nöttfärs så kan jag göra mina hamburgare. Bara så alla ska veta så hatar jag färdiga fiskpinnar, köttbullar och hamburgare. Fattar inte varför man ska köppa halvfabrikat när man kan göra de från grunden själv. Men det värkar bara vara jag som haft en konstig uppväxt. Min mormor var väldigt noga med att vi skulle ha väl balanserad mat och allt gjort från grunden.
 
Hur Vill Jag Att Min Kropp Ska Se Ut?
Jag har en jätte konstig idial bild på hur jag vill hur min kropp ska se ut. Vill vara smal och ha mycke muskler och de går inte riktigt ihop.
 
Jag hoppas värkligen att jag kan nå mina mål snart. Nu måste jag gå ner och nå mitt slut mål. Jag ligger fortfarande på + så min vikt är 54,4kg. Har fruktansvärda magsmärtor och jag kan inte ge allt på träningen för att mitt jävla blod tryck bråkar. Är som att jag sitter fasst i not jävla hamsterhjul. Hoppas bara på att de blir bättre non gång. Ska till läkaren om typ en månad... Suck -_-..... Vill fan inte. Hatar att gå till läkaren.

Kommentarer

  • Emma säger:

    SV: vet precis hur det är, man tänker att man redan har förstört dagen och så äter man hur mpnga som helst!
    Tack :D
    Kram <3

    2012-07-07 | 10:09:12
    Bloggadress: http://dyingtryingcrying.blogg.se
  • mybetterself säger:

    jag känner verkligen igen mig.

    2012-07-07 | 23:07:27
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: