fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

53,1

Kategori: Allmänt

OTROLIGT TRÅKIGT INLÄGG:

Har i alla fall gått ner och nått mitt nästa del mål. Så de e väl ok.



Jag är endå "glad" det är inte rätt ord men jag vet inte hur jag ska beskriva de. Jag o K har båda kommit överens att de var bättre att vi inte var ihop, att vi båda har väldigt mycke att be om ursäckt för och att de som är svårt är att vi alltid har varit så bra vänner och att vi alltid funnits där för varandra när det har varit svårt. Så vi försöker vara kompisar. eller vad man ska kalla de vi messar i alla fall med varandra. Vill bara aldrig mer bli ihop med han för jag vill inte att vi ska sluta snacka med varandra. Han har alltid funnits där för mig och jag vill gärna behålla de på de sättet.

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Åå, det är alltid jobbigt att göra slut. Men det kommer bli bättre!



    Grattis till ditt delmål! :)

    2012-06-14 | 11:20:55
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/

Kommentera inlägget här: