fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

AJAJ...

Kategori: Allmänt

Jag ligger i sängen och det har jag gjort hela dagen. När jag vakna i dag så känndes min rygg konstig. Så jag bad V kolla på den. Han kolla min rygg och sa du har en väldigt sne rygg de vet du va. Så snudda han vid min rygg och jag bröt ihop. Det gjord så jävla ont. Har panik att jag inte kan göra de jag vill bara för att jag har förstört min rygg. SUCK vill ni alla ha ett bra tipps bli inte äldre... Man går bara sönder då... hihi^^

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Aj aj aj! Inte kul! Stackare! :(



    Sv. Ja, familjen vill ju att jag gör det då jag bara är hemma hela dagarna. De tycker att det är godare med hembakat bröd än köpt vilket jag förvisso håller med om. Dessutom så är det massa socker i köpt mjukt bröd - riktig kalori-fälla om man har otur. :)



    Det är inte så svårt. Jag har inget recept utan jag slänger i lita allt möjligt och hoppas på det bästa. Ibland blir det bra ibland inte! :)

    2012-06-19 | 15:05:12
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/

Kommentera inlägget här: