fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Bantning

Kategori: Allmänt

Snacka med min lilla syrra igår. Det var en väldigt intresant pratstund. Hon tyckte att jag skulle äta mer så jag sa till henne att med tanke på att hon är kock så kunde hon komma och laga mat till mig. De tyckte inte hon. Hon tyckte att de var för långt att åka hem till mig mitt i natten. Jag tyckte inte det var snällt -_-. Sen när vi kommit över att jag har gått ner mer sen sist jag var hemma hos min syster så släpper hon värdens bomb. Hon bantar. Jag blev så jävla förvånad. Sen kommer men jag vill inte gå ner lika mycke som du... Jag viste inte om jag skulle ta de som not bra eller dåligt... Var förvirrad för en kort stund sen sa jag "om du skippar all öl så slipper du ju en massa kalorier". Hon höl med mig men hon älskar öl.

Är de non mer en jag som hatar den nya blogg.se??? Min blogg ser helt fel ut??? Eller ser den bara fel ut när jag öppnar den???

Idag ringde jag till boxningsklubben och fråga om deras träningstider och hur mycke de kostar. Den nya tränaren värkar riktigt bra att ha att göra med. Så jag och S ska dit på tisda och träna så får vi se om S vill börja träna boxning. Jag hade fan velat börja träna själv. Saknar boxninge så jävla mycke. Hade tänkt att testa om mina händer palla en träning sen får jag ju se om jag kan fortsätta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: