fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Drunknar

Kategori: Allmänt

Att allt kunde ta slut så fort. Jag kan inte göra en att bara gråta. Har inte fastat alls. Mår bara illa och V gnäller när jag inte äter så skiter i vilket. Har bara gråtit och sovit. Sover för att slippa gråta. Jag hade värdens bästa pojkvän. Synd bara att vi inte kunde funka tillsammans.Vill bara spy var gång jag har ätit. Men just nu håller jag på att drunknar i mina egna tårar. Kommer alltid att älska den människan jag blev kär i. Kommer alltid att älska han.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: