fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Förlåt...

Kategori: Allmänt

Förlåt alla att jag inte skrivit något. Har inte riktigt haft tid att fitta vid datan och skriva. K vet inte att jag har problem och jag vill inte att han ska hitta den här bloggen....

Har i alla fall läst era bloggar så har i alla fall sett hur de gått för er.

För min del har de inte alls gått bra har inte vatt hemma. Värken i mitt eget hem eller K´s hem. Vi var hemma hos hans pappa. Så där var jag ju tvungen hålla igång och äta de dom gav mig.
Hans styv mamma klappa mig på magen och frågade mig vad som hade gjort. Hon tyckte att min nya vikt passa mig inte för att min gammla inte gjorde de. Sen kommer anledningen till den kommande frågan.

Jag har en fråga till er alla som läser den för jag kanske bara har fel uppfatning av ordet.
Men om man äter vad man vill. Men man bara råkar föredra att inte äta. Bantar man då???
Jag tycker inte att man gör de men jag kanske har fel. För alla frågar mig alltid om jag bantar. Jag svarar alltid att jag inte gör de för jag anser inte att jag gör de. Men jag kanske ljuger när jag säger de så måste fråga bara för att vara säker.

Kommer säkert att ha gått upp ett kg när jag kommer hem. Men hade tänkt att köra en mini fasta så fort jag kommer hem. Blir lite soppa till kvällsmat bara för att jag inte kan komma undan den.

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Nej, det tycker jag inte att man gör. Det är ju rena preferenser. :)

    2012-06-11 | 09:18:07
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/
  • Linnea säger:

    Sv: Ja, men det är typ ett automatiskt svar, jag menar jag borde ha fått ett ja eller nej. Men det var väl ett nej?

    Tack vännen!<3

    2012-06-11 | 13:07:26
    Bloggadress: http://harviljamenintekraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här: