fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

HJÄLP!!!

Kategori: Allmänt

Jag är helt jävla hopplös... Jag fattar inte hur jävla dum jag är!!! Det är värkligen som attt jag vill vara fet...
Det värkar som att jag vill väga 86kg igen.
Varför kan jag inte bara skita i att jag vill äta. Jag borde inte äta bara för att jag är rast lös.
Jag vet ju fan bättre!!!! Jag börjar bli tokig på mig själv.

V har frågat mig 3dagaer i rad "Hur går de med träningen???"
Och jag har bara ett enda svar. Jag har inte tränat alls och jag har inte gjort de för att jag är dum i huvet.

Det är de enda svaret jag har för det finns ingen annan bra förklaring.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: