fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Mat, Mat och mer Mat...

Kategori: Allmänt

Så va händer idag? Jag ska iväg igen och jag kommer att vara borta i typ en vecka. Så nu ska jag och B iväg på äventyr hoppas det händer not roligt men innan vi ska iväg så måste jag packa och vänta på att kille från skanska ska komma och fixa duschen. De e typiskt jag ska iväg och då fixar dom duschen bajs men men.
Apropå duschen, jag duscha igår och märkte att jag tappar hår som att jag hade gått på cellgiftsbehandling. Är jag den enda som har problem med att man tappar hår som fan eller har non annan de oxå???

helgen har varit hemsk. jag har gått upp typ ett ton så jag är ett jävla fetto igen. Men ny vecka betyder nya tag. Kommer inte kunna väga mig på en vacka så nu gäller de att hålla sig själv i skinnet. Kommer att ta med mig min Cup a Soup Tomato Basil den innehåller bara 85kcal så det får vara min in planerade mat. kommer inte räkna de jag äter på min födelsedag för då kommer jag bara få panik. Varför ljuger jag jag har redan panik. har mitt sista spanska prov imon och jag ska äta en massa hos mamma den 6. suck. Men de kommer att bli roligt och jag hoppas på att jag kommer att få pengar så jag kan köpa kläder. Men de e oxå under förutsättningen att jag kan gå ner igen. annars e de ju inte lönt att köpa kläder som jag endå inte kan ha.

Sen när jag kommer hem så ville V göra en midag till mig där jag inte har någon som helst kontroll över maten. Det kommer att bli grymt jobbigt. Men jag får väl så snält sitta ner och äta de han ger mig. Jag ska bara se till att jag har gått ner till 53,3kg innan freda. Det är typ 2kg men jag kommer inte under skatta dom jävla kilona.

Ska försöka skriva lite när jag kan men jag kommer i alla fall läsa alla era bloggar... Va starka och ni som ska fasta lycka till. masvis med kramar <3

Kommentarer

  • Sara säger:

    Massa styrkekramar! <3

    2012-06-04 | 14:47:09
    Bloggadress: http://wannathinlife.blogg.se/
  • louise säger:

    du är jättestark och gud vad synd om dig gällande ditt hår<3 du är jättestark och beundrar din styrka trots helgen gick dåligt (som den gick hos mig också) så kämpar vi nu<3

    2012-06-04 | 23:37:30
    Bloggadress: http://wewantskinnybitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här: