fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Mys=mat

Kategori: Allmänt

Tack för alla fina komentarer <3 Ni är änglar.

Jag sitter och kollar på film med M & S, dom ska snart iväg så vi tänkte att vi skulle mysa lite med film, te och macka. Med tanke på att V jobbar sent så kommer kvällsmaten att bli väldigt sent men de stör mig inte specielt mycke. hinner jag gå en lång promenad med B och förbränna en del innan jag måste ta och äta. Ikväll ska jag kolla på Gnomio& Julia den e gullig och grodan e lika typ lika tyst låten som jag haha. Vill nå mitt nästa mål innan jag fyller år men de värkar inte som att de kommer att hända. Den jävla siffran hånar mig!!! Jag blir tokig...  Hatar att jag alltid ska fasna precis före var mål. 

 
Jag vill bara bli smal!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: