fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Nä jag är inte rasist.

Kategori: Allmänt

Jag är inte rasist men Din jävla neger!!! Hur fan vågar du skälla ut en 14 åring när det fan är dig det är fel på och sen ha mage att på stå att du är kristen!!! Jag är kristen så kom fan inte med skit. Hade du varit kristen hade du vetat att ingen mer en Gud är perfekt! Man kan inte begära att en 14åring ska vara perfekt. Hon är perfekt precis som hon är. Hon är som Gud skapa henne och hon följer den planen som Han har för henne. Och vem fan tror du att du är som ifråga sätter din så kallade Gud! Så jävla kristen är du!!! Din äkliga lilla patetiska man. Väx upp och skyll inte ifrån dig när det fan är du som har gjort fel.

Gud va sur jag är. Jag blir sur när non hotar min familj. Jag kanske råkar vara kort men jag är colombianare.

Kommentarer

  • Alice säger:

    Jag har aldrig fattat det där med folk som beter sig illa mot folk som sedan kallar sig kristna. Är det inte meningen att du ska älska din nästa? Eller i alla fall inte vara öppet fientlig?

    2012-06-19 | 12:21:27
    Bloggadress: http://minepitaf.blogspot.se/
  • mybetterself säger:

    Det är allt för många som använder sin religion som ursäkt till att behandla andra som skit. Inte okej. You go girl!

    2012-06-19 | 12:30:30
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/

Kommentera inlägget här: