fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Nationaldagen

Kategori: Allmänt

Så nu är jag äntligen hemma hos K. Blev bara lite förvånad när jag kom in, för det är ju minds sackt stökigt här. Men det är lungt spenderade endå större delen av dagen hos mamma.

Mamma hade gjort de jätte fint. Dom hade dukat upp ett lång bord ute i trägården. Det blev 3rätters midag vilket jag tyckte va lite mycke men de fick ju gå endå. tänker inte sitta vid matbordet och vara otrevlig och tacka nej till maten min mamma har jobbat så hårt för att få ihop.

Meny:

FÖRRÄTT: rostat bröd med röra på rom, räkor och dill på. (fick en macka)

VARMRÄTT: Mammas svar på kina ris. ris, kyckling, räkor, lök, vårlök, paprika och ägg. till de serverades en varm sallad med grönsaker från trägården.

EFTERRÄTT: tårta ^^. (mamma hade satt 22ljus till mig och bara ett tunt lager av grädda så jag kunde ta bort de mäste ^^)

Var bara grymt irriterad på K´s komentar i bilen påvärg hem till mamma. Han fråga om jag önska mig något specielt av min familj. så svara jag han att de enda jag önska mig va pengar så jag kunde köpa kläder för jag hade inget som passa. Så svarar han " Nä så går de när man går ner en massa i vikt."
Jag blev så sur att han sa de. De såra mig så jävla mycke och jag ville bara gråta.
Det var som att få en örfil.

Men jag är glad. För jag fick en fin födelsedag och inget bråk o fint väder. tänker bara inte tänka på hur mycke jag har ätit för de kommer att förstöra allt.



Hoppas alla ni också har fått en jätte fin Nationaldag ^^. <3

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Jag tror dock inte att han menade illa när han kommenterade din viktnedgång. Han menade säkert väl. Hellre att han säger att du har gått ner i vikt än upp, eller hur? :)

    2012-06-07 | 10:45:37
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/
  • louise säger:

    Jag tror han menade väl annars bry dig inte för du är stark! grattis förresten<3

    2012-06-07 | 23:30:28
    Bloggadress: http://wewantskinnybitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här: