fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Oväntad träning

Kategori: Allmänt

Hans röst ekar fort farande i mitt huve. "86kg. Vet du hur mycke de är? 86kg." Så om jag ändå är fet kan jag ju äta vad jag vill. Det spelar endå ingen roll. Så jag för åt mig så pass mycke att jag började krampa. Sen växte ångesten änu mer. Så jag bestämde mig för att ta ett litet test. finns en ganska brant backe ganska nära lägenheten så jag bestämde mig för att testa att springa upp för den. den e ju endå på vägen som jag går med hunden. Trodde bara att jag skulle klara halva backen men jag klara hela och jag är glad ^^. Ja ibland blir jag glad för de lilla men jag har inte tränat kondis sen jag gymma o de e nästan ett år sen. Så min "promenad" blev 2,54km och jag brände 170cal. Det är inte bra men det är bättre en inget. Ska träna styrka lite senare idag typ när jag vaknar.

Det kvittar inte, jag måste vara smal.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: