fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Rörigt inlägg

Kategori: Allmänt

OK här kommer värdens rörigaste inlägg så ni kanske inte hänger med men ska försöka få er att förstå.

TATTOO: Jag ska ta och tatuera mig igen. Så jag är jätte glad. Känns som att jag skaffar en ny var gång det händer något stort i mitt liv. Min mormor kommer nog mörda mig men det kommer nog att vara för att hon kommer bara att se hornen och inte glorian som jag har satt i tatueringen. Hon är kristen och det är jag oxå men vi har lite olika syn på samma tro. Ända anledningen till att jag har satt horn och gloria i samma bild är för att det finns inte ont utan att det finns gott. Så jag hoppas att hon förstår men hon kommer nog att pryla mig innan hon låter mig säga not.

ÅNGEST: Har inte skrivigt för att jag har haft en fruktansvärd ångest. Det ända jag har gjort är att jag har legat och tyckt synd om mig själv och tryckt i mig en massa mat som jag ingentligen inte behöver. Håller på att bli sjuk men det är helt och hållet mitt eget fel. Gick ut i åskregnet för att de är så jag känner. Jag känner mig ledsen och att jag har panik. Men måste vara stark.

K: Jag saknar han. Även om jag vet om att detta är det bästa för oss båda så saknar jag min bästa vän. Jag saknar att ha non att prata med. Det känns konstigt att inte ha han där. Även om han inte fanns där för mig i slutet så fanns inte jag där för han. Men jag hoppas att vi kan hitta varandra som vänner igen. Vi klarar uppenbarligen inte av att vara ihop men vi har alltid varit kompisar och jag hoppas att de kan fortsätta att vara på de sättet.

DESTRUKTIVA TANKAR: Jag vill inget hällre en att ta en vass kniv och skära upp min arm. Det låter hur sjukt som hälsk men det är så jag känner.  Jag känner mig helt värdelös. Jag kommer att vara ensam även om jag har en massa folk runt omkring mig. Jag kommer aldrig att duga. Jag borde skära upp mina armar så folk kan slippa mig. Jag duger inte till något. Jag kommer aldrig att bli något och jag förtjävnar inget annat nä att dö.



Hoppas ni fatta not av de jag skrev... KRAM på er alla <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: