fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

snart slut

Kategori: Allmänt

Jag är grymt illa mående. Måste snart köpa en ny dagbok och av någon anledning så blir jag alltid grymt närvös när jag ska göra de av någon anledning. Tror att det beror på att jag har nya mål för var dagbok jag skriver. Jag har inte not mitt slut mål en och de gör mig lite illamående. Hatar att vara en besvikelse. Hatar att göra mig själv besviken.
Måste ta mig själv i kragen och nå mitt nästa mål innan min dagbok är slut. Måste fasta eller dra ner på kalorierna. Jag vet inte va fan jag ska göra. Vill få lov att känna mig älskad. Hatar mig själv, hatar de jag ser i spegen. Hatar att gå in på toaletten för att vi har värdens största spegel. Jag vill bara täcka den men de kan jag inte häller för jag bor med 4 andra människor. Vill inget hälre en att vara vampyr bara så jag hade sluppit se min egen spegelbild. Ja jag är sjuk i huvet.
 
Vill vara vacker... Vill vara nöjd måste nå 49,3kg innan jag har slut på boken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: