fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Tillbax

Kategori: Allmänt

Nu är jag äntligen färdig med spanskan och de gick bra.. Stälde mig på vågen och den visa 53,6kg så det går i alla fall åt rätt håll. Men jag tror redan att jag har ätit mer en va jag borde för att nå mitt nästa del mål. Tror att jag kommer att gå + imon. Nä nu måste jag hålla mig positiv och jag ska klara av de här. 

Har tuvär redan ätit en gång idag. det blev en macka med remouladsås, 2 kyckling skivor och rostadlök. Hatar när andra tvingar mig att äta!!!! Fan.. Skulle ju bara äta kvällsmat idag. Men nu blir de två mål mat så då får jag väl ta och träna lite hårdare istället.

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Två mål är ändå väldigt bra! Bättre än tre. :)

    2012-06-05 | 17:22:08
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/
  • louise säger:

    du är väldigt duktig, bra kämpat:)<3

    Hatar också när andra tvingar mig äta, liksom jag äter vad jag vill och när jag vill lägg er inte i så förstår dig fullständigt och finns<3

    2012-06-05 | 22:56:28
    Bloggadress: http://wewantskinnybitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här: