fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

TO DO LIST

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit på resande fot typ hela dagen. Vi var tvungna att lämna lilleman hos sin mamma för dom ska åka iväg imårgon. Jag är inte nöjd med att vi inte kommer att få se han på en månad, jag är rädd att han kommer att hamna på akuten igen för att hon inte klarar av han. Men va fan ska man göra när SoC har bestämt att hon är en passande mamma..
 
Maten idag har gått rakt åt skogen. Har både ätit skräpmat, frossat och ätit godis. Så mycke självkontroll har jag. Men har iallafall varit ute med hunden och tränat lite hade tänkt att träna en gång till innan jag går och lägger mig.
Hmmm jag har viserligen mycke att göra innan jag gå o lägger mig och jag har mycke att göra imon.
 
TO DO LIST:
ikväll:
Träna [X] (armar, mage och cardio)
Göra alla skolarbeten [X] (gjorde bara ett prov och en övning)
Ut med B [X]
Hoppa in i duschen [X] (Tränade en snabbis innan jag hoppade in i duschen)
 
måndag:
Ut med B [X]
Köpa busskort [X]
Handla nya kläder [X]
Åka och kolla på hund [X]
Sticka till syrran [X]
Hem och boka en tid med läraren []
Träna [X]
Ut med B [X]
 
Synd om min lille B. Han får vara med husse hela dan imon :(... Men han älskar husse oxå ^^
 
Varför känns de som att jag har jätte mycke att göra??? JaJa det får fixa sig....
 
 
Snacka om pilljobb inatt....
Nä nu får jag sätta igång så jag kan bli färdig och får sova något inatt...^^
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: