fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Två dagar i ett.

Kategori: Allmänt

Förlåt att jag inte skrev not men jag var så slut och mådde inte alls bra. Jag var jätte gladöver att jag tog mig igenom hela träningen men jag fick ett blodtrycksfall som gjorde att jag nästan svimma och de var lite jobbigt. Hatar att jag får de hela tiden. Det är jobbigt att inte kunna ge sitt allt när man vet att man kan bättre. Vet inte va jag ska göra åt saken häller. Jag äter mina tabletter och mat. Jag äter ju mer nu en va jag gjorde innan.  Mina muskler är lite ömma men ingen träningsvärk. Ska träna igen på lörda YeeY ^^. Måste bara gå igenom lite boxningsteknik med S. Så hon inte behöver att känna att hon inte klarar det själv. Hon va otroligt duktig. så jag är grymt stolt över henne. Jag tror att S blev helt kär i boxningen så tror att hon kommer att fortsätta med de och ge allt. Jag gilla värkligen tränaren vi har han är helt under bar.
Boxare är så jävla roliga. Första gången jag var där fick jag torka blod från en kille för han kunde inte ta papper själv med handskar och så o igår så fick jag hjälpa en kille få han höl på att bli tokig. (Ni ver syndromer alla får att det kliar när man inte kan/får klia sig.)
Har spenderat typ hela gårdagen och dagen i min nya one piece jump in. Älskar den! fattar bara inte varför folk går ut bland folk med sin one piece på. det är inte snyckt.
 
Måste sträcka på mig och kämpa lite mer så klarar jag träningen.
Hoppas ni mår bra <3

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Du är så stark! jag håller med om onepiece, de enda som får gå ut i en sån är gravida kvinnor. För om man inte är gravid ser man ut att vara det iallafall. :)

    2012-06-29 | 22:13:00
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se

Kommentera inlägget här: