fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

TIGER

Kategori: Allmänt

Jag och V gick och köppte kattsand så det blev en promenad på 3,46km så vi förbrände typ 227cal. När jag kom hem så skulle vi äta och det blev för mycke igen. Som att de inte va tillräckligt illa redan.. ligger +0,6kg från igår. Fan va tjock jag är...

Apropå nåt helt annat. Så är jag tydligen Tiger. Hoppig och sitter på folk när jag hälsar och aningen hyper. Jag förstår inte va dom menar. Jag är bara hyper när jag får socker i mig och när jag är rast lös. Men annars gör jag ju inget mer en att ligga i sängen eller på soffan. Jag är ett prakt exempel på hur ett fetto beter sig. Sen på allt så gnäller jag för att jag är fet.

MAT + LIGGA STILL = FETTO....

MEN MEN ska ut på en till promenad och hoppas på att jag kanske går +-0 idag.

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    De menar säkert att du är en väldigt energisk och positiv person. Tiger är ju underbar! Hellre honom än Nasse. :)

    2012-06-02 | 23:09:40
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/

Kommentera inlägget här: