fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

3 i 1

Kategori: Allmänt

Dagen har väl gått ganska bra. Gick mina promenader och förbrände väl typ 600cal på de och sen så tog jag och träna lite styrka. Det blev inte att jag åkte iväg idag :( Killarna från SKANSKA tog för jävla lång tid på sig. Dom kom hit vid 10 och dom var färdiga 15. DET TOG HELA DAGEN!!! Så får man inte duscha hälle för silikonet måste torka bajs. Va tvungen att skälja av de värsta av svetten efter träningen i handfatet och ta o duscha när jag vaknar. K kommer och hämtar mig efter jobbet yeey. Men innan dess ska jag följa med S på orientering och hinna göra mitt spanska prov. Stälde mig på vågen efter att jag har borstat tänderna och den visa 54,3kg så det går åt rätt håll i alla fall.

Nu sitter jag här i sängen och skriver men jag är så jävla sugen på att äta "Calentado".  Det är Colombias svar på full English. 
Calentado = colombians chorizo, rödabönor med fläsk och ris, stekt ägg och arepas. (arepas är colombias nationalrätt det är typ bröd gjort på majsmjöl, vatten, salt och smör.) Så med andra ord en kaloribomb. Det är fan 3maträtter i ett. men endå vill jag äta de.

NÄ DU SKA INTE ÄTA DE!!!! Om non undrar så har jag en liten tjockis som bor i mig. Jag kallar henne för nelly men ibland är hon en kille och är en tjock irländare. Just ju är de min lilla tjocka irländare som är framme. Fråga mig inte varför jag är lite galen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: