fluffybunnyfoot

Jag är en tjej på 22år. Jag kämpar var dag med alla mina problem. Det är som att jag dras mellan Nelly som är den delen av mig som säger att jag måste äta och Alice som säger till mig att jag inte förtjänar non mat. Om ni vill får ni följa min kamp att komma ner till min mål vikt som för tillfället är 49,3kg.

Valp...

Kategori: Allmänt

Jag förlora min lille Z som var mitt ex hund och min hunds bror och nu är jag på jackt efter den perfekta hunden. har snackat med en tjej som har valpar nu och nu är jag så jävla närvös :S. jag hoppas jag blir kär i non av valparna och det finns någon jag tycker passar.... JA jag är kräsen men det handlar om resten va hundens liv...

Håll tummarna för mig!!!

Kommentarer

  • mybetterself säger:

    Du kommer säkert hitta någon som du faller pladask för!

    2012-06-20 | 12:21:53
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/

Kommentera inlägget här: